התחבר


הרשם | שחזר סיסמא
 

רכב ללא מפתח

1239705_579640315428010_2037592303_n

כלל בעלי הרכבים בישראל ובעולם כולו, עתידים לאבד את המפתח לרכב או לנעול את המפתח בתוך הרכב לפחות פעם אחרת במהלך חייהם. במקרים כאלו, אשר תמיד מתרחשים בעיתוי הגרוע ביותר, יש להזמין שרותי מנעולן המתמחה בפריצת רכבים. ברחבי הארץ פזורים מנעולנים רבים וניתן להזמין מנעולן בתל אביב או בכל עיר או יישוב. ישנן ערים בהם ההיצע גדול וישנן ישובים קטנים בהם יש מנעולן יחיד. כך או אחרת, מדובר בבעל מקצוע נדרש ומוטב תמיד להכיר מנעולן מבעוד מועד במיוחד אם מצאתם את עצמכם מחוץ לרכב בעבר.

הטיפ שלנו: בעקבות ההיצע הרב במרבית חלקי הארץ והיעדר מחירון מסודר וקבוע, ניתן ומומלץ לערוך סקר מחירים טרם הזמנת המנעולן. התנהלות מתוך לחץ והזמנת המנעולן הראשון בו נתקלתם בשיטוט מהיר בטלפון הסלולרי שלכם, עלול לעלות ביוקר.

תפקידו של המנעולן

מנעולן כשמו כן הוא, עוסק במנעולים ואין זה משנה מהו סוג המנעול או איזה דגם רכב בבעלותכם. לרוב, תפקידו של המנעולן יסתיים בפתיחת הרכב או החלפת מנעול הרכב, אך מרבית המנעולנים מספקים שרותים נוספים המהווים שרותים משלימים כגון: קידוד מפתחות רכב, תיקון נעילה מרכזית, שכפול מפתחות, ניטרול קודן ועוד. את המנעולן מזמינים ברגע בו גישתנו לרכב חסומה מכל סיבה שהיא.

הטיפ שלנו: במקרי חירום כגון ילד אשר נעול בתוך הרכב, מומלץ לנתץ את החלון באופן הבטוח ביותר ולחלץ את הילד באופן המיידי והבהול ביותר.

חשיבות הזמנת מנעולן אמין

כל מנעולן מחוייב להחזיק בתעודת יושר ותעודת הסמכה. הסיבה לכך היא העובדה כי המנעולן עוסק בפריצת מנעולים והכנת מפתחות. התמחות המנעולן היא ביכולות הפריצה שלו והן כמובן גבוהות, מדינת ישראל רוצה לוודא כי מדובר באדם אמין אשר לא יתפתה וינצל לרעה את יכולות אלו. מצידו השני של המתרס, חשוב כי המנעולן יהיה אמין וידרוש גם ממבקשי הפריצה הוכחה כי הם אכן בעלי הרכב החוקיים אחרת המנעולן פשוט יעזור לשודד להיכנס לרכב חוקית.

הטיפ שלנו: בקשו מהמנעולן הוכחה כי אכן הינו מנעולן מוסמך ובקשו ממנו להציג את תעודת היושר בה אמור הוא לאחוז. הפיתוי למחיר הזול עלול לעלות ביוקר ולכן בדקו את התעודות תחילה.

 

תגובות

תגובות