התחבר


הרשם | שחזר סיסמא
 

כיצד תממנו את הרכב החדש שלכם

1184960_577082632350445_184828700_n

אין ספק שכל אדם שנשאר אותו יאמר שהוא מעדיף לנהוג על רכב חדש ולא על רכש משומש, אך מצד שני, כולנו מודעים היטב לכך שלקנות רכב חדש זו הוצאה כלכלית לא מבוטלת. אם כן, מה שאפשר לעשות ואיך בכל זאת אפשר להצליח לעמוד במימון של רכבים חדשי? פשוט מאוד: על ידי הכרת כל הדרכים למימון רכבים ועל ידי בחירת הדרך הטובה ביותר למימון הרכב. אם גם אתם חולמים לקנות רכב חדש ורוצים עזר במימון אז כדאי שתתחילו להכיר כבר מעכשיו את האופציות השונות שקיימות, כי תוכלו לקבל מימון של עד 100% מערך הרכב! ישנן הלוואות חוץ בנקאיות שניתן לקחת, אפשר לרכוש רכש ולקבל התחייבות שהחברה שממנה רוכשים תיקנה מכם בסוף את הרכב ויש עוד שיטות מימון שונות שכדאי להכיר.

חשוב לקחת עזרה במימון הרכב

בין יתר הדרכים למימון רכב יש אופציה גם של הלוואה שמיועדת לכך, בין אם לוקחים אותה מהבנק, מקבלים אותה מהחברה שמוכרת לכם את הרכב או שלוקחים אותה מגורמים אחרים. מה שחשוב באמת זה לדעת היטב מהם התנאים של ההלוואה שאתם לוקחים, ומעבר לכך, אתם חייבים לדעת שיש לכם גם את הדרך להחזיר את הכספים הללו. אי אפשר להתכחש לכך שכאשר אתם קונים רכב הוא מייד מאבד מהערך שלו, בנידון לרכישות נדל"ן, אך יחד עם זאת כל אחד מאיתנו צריך רכב ויש היום דרכים טובות שבהן תוכלו לבחור.

החברה שממנה תיקנו את הרכב

מעבר לכל הנושא של הדרכים השונות למימון הרכב שלכם, כדאי גם לשים לב ממי אתם קונים את הרכבים, כי יש לא מעט חנויות שעוסקות בתחום הזה. עליכם לקנות מחנות שתוכל, לפני הכול, לספר לכם את הדגם של המכונית שבה אתם מעוניינים, ובנוסף, כדאי לכם לבדוק שאתם לא משלמים יותר מידי על הרכב שאתם קונים. זה נכון שלקנות רכבים בישראל זה לא עניין של מה בכך ומדובר על הוצאה כלכלית גבוהה יותר לעומת מדינות אירופה, אך יחד עם זאת, יש היום דרכי מימון שכדאי לבדוק.

 

בברכה אילון מיקי מנכ"ל car4u

תגובות

תגובות